Makeup Brushes. Review

Prima mea pensula… n-a existat! 🙂 Era de fapt un buretel,din seturile gen Ruby Rose. Si mult timp a ramas un buretel, si culori sterse, neintinse, inegale. Multi ani mi-a luat sa imi dau seama de fapt cat de mult conteaza pensula intr-un machiaj reusit. Si nu pensulele din obor, din par sintetic , ci cele de calitate din par natural. Visul meu este sa am candva toata gama de pensule de la M.A.C , insa pe langa pretul lor extrem de mare, nici nu sunt in orasul meu sau in cele invecinate. Dar candva le voi avea.

Pana atunci, am incercat cateva pensule din diferite locuri :de la pensule no name din diferite magazine de produse cosmetice, care chiar mi-au placut si si-au facut bine treaba, la cele de la Avon, care din nou mi-au placut, la cele de la ELF, care privit din punctul de vedere al raportului calitate/pret sunt foarte bune. Cel mai mult mi-a placut pensula de stippling (pun aici linkul cu ea si mai jos poza de la ei, nu are rost sa fac eu, este deja destul de cunoscuta pensula). Este o pensula cu care m-am impacat de minune pentru fondul de ten, il intinde perfect, nu incarca tenul, si ii da mult cautatul aspect flawless, fara a arata ca o masca.

De asemenea, tot de la ELF am folosit pensulele din gama Essentials, pensula “Blending Eye” si “Defining eye”, precum si pensula pentru aplicare fard in pliul pleoapei. Cea de blending o foloseam pentru a bendui culorile , nu este din par natural insa isi face foarte bine treaba, a fost una din pensulele folosite mereu la machiaje, impreuna cu cea de defining, cu care aplicam culoare pe arcada si in coltul intern pentru luminozitate. Cu cea subtire pentru aplicat fardul in pliul ochiului faceam detaliile, uneori o foloseam pentru a aplica fard pe pleoapa de jos, sub gene si rareori in coltul intern. Nici una nu este din par natural , dar toate sunt perfecte pentru pretul care il au. Mai aveam ceva pensule de la ELF, dar nu cred ca le-am folosit prea intens daca nu tin minte de ele 🙂 Bottom line, sunt bune . ( am pus linkul direct catre ele la fiecare pensula in parte)

Lamurita fiind treaba cu trecutul, sa revenim la prezent, mai exact la ultima mea investitie in materie de pensule : Setul de 19 pensule din par natural de bursuc , de la Cosmetic Style care se gasesc aici. O consider investitie pentru ca desi nu sunt ieftine, isi merita fiecare leu. Nu a fost setul asta prima mea achizitie de pe cosmetic style, mai am cateva produse despre care voi vorbi mai incolo, precum si 3-4 pensule luate individual care m-au convins de calitatea lor, si m-au determinat sa iau setul . Nu voi scrie despre fiecare in parte, le-am grupat in functie de cum le folosesc, astfel:

  • Pensulele pentru fata sunt perfecte, 4 sunt la numar, cel putin eu astea 4 le folosesc pentru fata, poate alte fete le folosesc in alt mod, eu spun strict de metoda mea. Pensula plata o folosesc pentru fondul de ten, desi cum am spus mai sus, una exact la fel imi luasem anterior si stiam deci la ce sa ma astept. Pe langa ca este foarte moale si placuta la atingere cat si la contactul ei cu fata, intinde foarte bine fondul de ten, nu lasa urme, nu incarca fata, nu ramane nici ea incarcata cu produs, si ii da fetei acel aspect de “airburshed”. O ador (asta cred ca voi repeta la fiecare:D ). Pensula mare si fluffy o folosesc pentru pudra, este la fel de moale ca si restul, si fiind atat de mare intind pudra pe fata din 2-3 miscari, dar fiind asa pufoasa ia atat produs cat este necesar pentru a nu crea aspectul de “tencuiala” pe fata. Celelalte doua sunt pentru bronzer si/sau contouring si pentru blush. Cred ca v-ati convins deja ca sunt la fel de placute la atingere, suficient de mari pentru a aplica produsul dar totusi suficient de mici pentru detalii gen pometi, barbie, nas, frunte.
  • Pensulele pentru aplicat fardul pe pleoapa si nu numai. Sunt in diferite forme, dimensiuni si lungimi. Eu cred ca le folosesc pe toate la un machiaj pentru ca imi place sa am pensula curata pentru fiecare culoare in parte si pentru ca folosesc mai mult de 3-4 culori deodata. Sunt tot din par natural asadar este o placere sa lucrezi cu ele, aplica foarte bine produsul, iar cea mica mica, pentru detalii este preferata mea. Cu ea fac toate detaliile, mai ales pentru machiajul “cut crease”. Este perfecta.
  • Pensulele pentru blending sunt foarte stufoase, blenduiesc excelent, nu le cade parul, nu lasa “bariere” intre culori, si la fel ca pe cele de aplicat fardul, cred ca le folosesc pe toate la un machiaj.
  • Pensula evantai este adorabila, parul la ea mai ca nu te indeamna sa te mangai singura, insa eu o folosesc foarte rar, poate cand cade fard sub ochi pentru a curata.
  • Pensulele pentru detalii de folosesc pentru a defini sprancele, pentru a aplica fard in coltul intern si pentru a aplica fard pe linia pleoapei de jos. Desi forma este perfecta pentru a aplica si tusul crema, eu zic ca parul este mult prea moale pentru asta, unul din par sintetic este mult mai indicat.

Ca si o concluzie, sunt niste pensule foarte bune si de o calitate de necontestat. Parul este moale la fiecare,nu cade la spalare, desi le-am spalat de n ori, aproape dupa fiecare machiaj, nu se “strofoaca”, adica isi mentin forma initiala,sunt tot ceea ce ai nevoie pentru un machiaj profesional.. sau cel putin un machiaj reusit. Si parca n-ar fi de ajuns, vin intr-o cutie neagra superba, eleganta, potrivita atat pentru a le pastra/depozita cat si pentru a le transporta.

Cam asta am avut eu de spus despre pensule, sper sa revin candva cu un review la mult doritele pensule M.A.C.

Love, BeaUtifull

11 thoughts on “Makeup Brushes. Review

  1. Mi-a placut acel “candva” despre pensulele de la M.A.C. Presimt ca vor aparea si in colectia ta 🙂
    In schimb, m-ai pierdut de la partea cu “coltul intern” 😀 Am citit tot articolul insa nu face parte din “domeniul meu”. Oricum, am recunoscut stilul de a explica. Esti tu, BeatriCE 🙂
    Make-up is excellent, the women deserve it, and I appreciate the effort…
    Dar…you know my taste…I like “the natural feeling”…putin cat-eye would be enough for me 😀

    • Este un fel de obiectiv sa am candva pensulele MAC ! Si le voi avea,toate care mi le doresc! It’s a fact . 🙂
      Daca vrei iti explic cum e si cu coltul intern,just ask .
      Ca tot timpul,primul meu comentator Robert . Thank you !

  2. If it’s a fact, then you will have them.
    Nu vreau sa aflu detalii despre coltul intern, il voi pastra in categoria “misterului feminin”. Imi place sa mentin “o aroma de necunoscut”, atunci cand vine vorba de make-up sau alte metode de infrumusetare pentru femei.
    PS: cu placere, Bea 🙂

  3. Multumim Beatrice pentru review-ul la pensule. Ne bucuram ca iti plac. Ca si o adaugare la pensulele pentru aplicat tus, avem si in varianta cu par sintetic pe care le-am comandat ulterior deoarece am avut mai multe pareri de genul cum ai avut tu “ca sunt prea moi in a aplica tusul”. Poate vei ajunge in posesia uneia sa vezi cum este si sa ne spui parerea ta despre ea. Succes in continuare. echipa CS

    • As fi incantata sa revin cu parere despre ea,sau orice produs cosmetic style, pana acum niciunul nu m-a dezamagit.Poate cu urmatoarea ocazie.
      Va multumesc pentru vizita

    • Exact,despre asta ziceam si eu ,ca la pretul care il are este excelenta,desigur cand incepi sa o compari cu ceva mai bun si calitativ apar minusurile. 🙂
      Multumesc pentru vizita,o zi minunata!

  4. Eu am setul mic de pensule de la cosmetic style, cel pentru calatorii, cu 7 bucati, tot din par natural. Este excelent! Pentru mine, are exact atatea pensule de cate am nevoie.

    • Buna Raluca
      Si eu am inceput cu 3 pensule de la CS din par natural si m-am descurcat de minune! Insa mi-am dorit mai multe pentru a avea pensule mereu curate la un machiaj cu combinatii de culori. 🙂

  5. Pingback: Brown smokey. Elegant. | beautifull22

  6. Pingback: Day 3 # My favourite brush | beautifull22

Leave a comment