Archive | November 10, 2012

Cu si despre rimel !

Rimelul…faimosul si inegalabilul rimel…cel care face minuni si schimba total intreg chipul. Mda!
Cica in 1913,francezul T.L.William a inventat rimelul pentru sora sa Mabel. Aceasta era indragostita de un barbat care iubea alta femeie. Ei bine,dupa ce dl William a amestecat praf de carbon cu vaselina,produsul a avut un efect atat de WOW incat ,ca sa vezi,dsoara Mabel chiar l-a cucerit pe respectivul barbat si s-au casatorit. Brandul se numea Maybelline si asa s-a si nascut ,produs care exista si azi. Pe atunci insa,nu exista inca periuta,ci se folosea o pensula umezita care se freca de pastila de rimel. Ulterior,in ’57 s-a inventat si periuta care o folosim si astazi.
Deci,sincer,au trecut 100 de ani de cand s-a inventat rimelul, inca nu poti spune wow la el. Pe mine ma dezamageste,cu parere de rau. Adica,ma dezamageste daca luam ca etalon reclamele la rimeluri. Si zau de o sa-ti faci asa gene ca in reclama cu un amarat de rimel. Am folosit cred ca toata gama de rimeluri : de la cele din piata,cu 5 lei ( care ramane intre noi,parca sunt mai bune ca unele de firma),la toata gama Avon,toata Maybelline,cateva de la Oriflame,cateva de la Rimmel,Max Factor sau L’Oreal. A,sa nu uitam desigur de cele exagerat de scumpe,incepand cu Sehora,Dior,Channel,Estee Lauder ( si nu,nu le-am cumparat,am o prietena care lucra in Sephora si evident m-am dus si le-am incercat toate,tot ce se putea testa). Si tot nu m-a convins niciunul intr-atat incat sa exclam “il vreau!!!”.
Totusi,voi da cateva exemple care exista printre produsele mele cosmetice si sunt acceptabile.
Inainte de asta trebuie sa specific ca genele mele sunt lungi si putin curbate,dar nu si dese.
Sephora Advanced Lash Booster – este un rimel acceptabil,isi face treaba in sensul ca le alungeste in limita bunului simt,este pigmentat bine,nu curge si nu le incarca peste masura, si le da si putin volum. Este un rimel pe care l-as mai cumpara si i-as da o nota de 8,5 pe o scara 1-10. Periuta este una buna,destul de groasa astfel ca poate separa bine genele.Pretul este desigur unul pe masura Sephora,cred ca in jur de 65 lei.


Avon Supershock- asta il folosesc strict pentru a separa genele si a da volum,dar folosit singur nu prea face fata.(asta insemnand ca eu ma fac cu 3 rimeluri deodata ca sa iasa ceva cat de cat multumitor)


L’Oreall Telescopic Carbon Black – mda,periuta aia inspaimantatoare tot ce face e sa alungeasca si sa incarce peste masura,atat.Nu il pot folosi singur,pe langa el mai e nevoie de 1-2 rimeluri care sa curbeze si sa separe/dea volum. Nu cred ca l-as mai cumpara.


Si in final,preferatul meu in materie de rimeluri,care insa nu se mai fabrica ( i wonder why?!?) este de la Maybelline XXL Curl Power,care se apropie intr-adevar de ceea ce promite un rimel. Partea alba lungeste si da volum,iar partea neagra le da culoare si le curbeaza. Cu asta pot face treaba buna,dar mi-e mila ca se va termina si altul nu mai vad. Desigur am si unul sigilat,pe langa cel desfacut,dar si ala se va termina! L-as recomanda mai ales celor care au gene scurte,partea alba alungeste incredibil de mult si frumos ,dar din pacate nu se mai gaseste. Ii dau nota 9 si l-as recumpara oricand!


Si desigur,urmeaza intrebarea,daca nu folosesc rimel ,ce folosesc? Eeeevident,genele false! Le iubesc,ador,idolatrizez,divinizez,etc 🙂
Mi se pare ca schimba dramatic orice look,ofera ochilor ceea ce promite rimelul si nu face,si nu incarca deloc genele. Si nu vorbesc despre genele alea exagerat de lungi,stufoase,mega-negre sau cu pietre/pene/sclipici. Nu,eu vb despre cele care seamana cel mai mult cu cele naturale,nu foarte lungi nici foarte dese. Am invatat sa le folosesc si acum inclusiv la servici le pun..ori gene false,ori nimic! Cu rimelul nu ma impac. Plus de asta,cred cu tarie ca ingredientii din rimel afecteaza in timp ochiul,iar chinul de a-l demachia dauneaza genelor si eu sigur raman fara cateva de fiecare data. Ceea ce e exclus la gene false,pe langa ca arata extraordinar nici nu exista pericolele alea la dat jos. Am un dubiu in ceea ce priveste adezivul pentru ele, insa incerc pe cat posibil sa pun putin si sa le pun pe pleoapa cat mai aproape de linia genelor, dar nu direct pe ele.

Cele mai bune gene mi se pare cele de la Ardell, Gipsy si Andrea ModLash, impreuna deisgur cu adezivul transparent Duo.

Cam asta era, have a wonderful day!