Curs de Machiaj – Tipurile de ten

frumusete-home

Hello again,

M-am gandit ca urmatorul articol va fi de folos candva cuiva, acelora care sunt la inceput cum am fost si eu , si inca sunt, si au fost toate. Am citit si eu articole de genul acesta pe multe bloguri si mi-au fost de foarte mare ajutor, astazi vreau sa scriu teoria ce ne-a fost predata la cursul de machiaj Estetika Profesional la inceputul cursului. Ceea ce voi scrie este strict ceea ce ne-a predat profa de machiaj.

Asadar, sa incepem:

CAP I – TIPURI DE TEN

CAP II – INSTRUMENTE SI PRODUSE FOLOSITE IN MACHIAJ

CAP III – CULORILE IN MACHIAJ

CAP IV – TIPURI DE FETE

CAP V – MACHIAJUL CORECTOR AL FETEI

CAP VI – MACHIAJUL CORECTOR AL OCHILOR

CAP VII – MACHIAJUL CORECTOR AL BUZELOR

CAP I

1. Tenul uscat- piele este subtire, mata, are tendinta de a se inrosi si de a se coji usor. Este predispus la iritatii , exfolieri,                 aparitia ridurilor fine, senzatia de uscaciune si usturime.

2. Tenul gras – este lucios din cauza excesului de sebum, predispus la puncte negreu si acnee;acest tip de ten  mai des intalnite la brunete prezinta lipsa de suplete, este plin de impuritati si aspru. Zona cea mai afectata este zona T ,( partea centrala a fruntii, nasul si centrul barbiei) unde glandele sebacee sunt mai active si mai numeroase decat pe restul fetei.

3. Tenul normal – este pefect echilibrat, secretia de apa si grasime este normala, pielea are aspect mat, este fina, porii sunt mici si putin vizibili.

4. Tenul mixt – este caracterizat printr-o piele care prezinta exces de sebun in zona T-ului si portiuni mai uscate pe obraji.

5. Tenul sensibil – prezinta porii fini, se imbujoreaza repede , este predispus la spargerea capilarelor si este in mod deosebit alergic , se irita foarte usor.

Cam atata despre tipurile de ten, revin in urmatorul articol cu instrumentele folosite in machiaj.

Love,

Beautifull

Leave a comment