Brown smokey. Elegant.

Revin astazi cu un machiaj smokey eyes, de data asta realizat cu nuante pamantii , de maro, auriu, caramiziu. Modelul meu este aceeasi, Andrea, care are ochii parca facuti pentru astfel de machiaje. Prea multe nu sunt de spus despre acest machiaj, voi lasa pozele sa vorbeasca de la sine, dar de data asta voi scrie si ce produse am folosit.

Deci, iata ce a iesit :

 

 

 Aceasta ultima, este poza mea preferata, se vad in ea exact detaliile esentiale la un makeup. Sunt foarte incantata de cum a iesit, mi se pare un machiaj perfect de seara, dar eu personal l-as purta fara nicio grija si in plina zi. Este de altfel unul dintre machiajele cu care voi participa la un concurs de makeup, al carui premiu va fi un curs de makeup. Abiaaaaa asteeeeept 🙂

 Asadar, sa revenim la produse:

 Pentru fata : – Fond de ten New Skin Revive de la Sleek , in nuanta sand

                           – Anticearca Nyx Concealer in a Jar, nuanta Porcelain

                           – Pudra translucida Sleek ( am vb despre ea aici)

                           – bronzer ELF – Baked Bronzer 

                           – blush Flormar Pretty Compact nuanta 111

 Pentru ochi: – Too Faced Shadow Insurance

                            – Paleta cu 180 culori Freulin

                            – Tus crema MAC – Blacktrack Fluidline

                            – Gene false Gipsy 

                            -sub arcada, in coltul intern si deasupra pometilor , pentru iluminare, am folosit albul

                               din quadul  Flormar    nr 401.

 Buze – un ruj Avon, luat la intamplare

 Si desigur, nu in ultimul rand, pensulele mele iubite de la Cosmetic Style despre care am scris aici.

 P.S la toate produsele care se pot gasi la noi , daca dati click pe denumire gasiti siteul de unde le-am luat.

 Sper ca v-a placut.

 Love,

 Beautifull 🙂

Leave a comment