Day 03 # My favourite brush

Hello there,

Articolul de azi presupune sa numesc pensula mea preferata. Ei bine, eu am dedicat un articol intreg pensulelor si importantei lor, aici , prin urmare trebuie sa mentionez ca de cand mi-am descoperit pasiunea pentru makeup si de cand mi-am facut un “beauty case” cu toate produsele necesare unui makeup reusit, dar mai ales de cand am inteles importanta pensulelor intr-un machiaj profesional,  trebuie sa spun ca toate pensulele care le-am enumerat in articolul respectiv sunt preferatele mele, fiecare in felul ei. Cel mai mult imi place la ele faptul ca sunt din par natural, ca se pot spala de n ori fara a se strica, ca parul este de calitate si iti permit un lucru curat si profi. Imi plac foarte mult pensulele de blush, contur si pudra, pentru ca sunt asa moi , stufoase si pufoase, imi plac pensulele pentru detalii, cum sunt cele pentru umbre,pentru coltul exterior, cea pt conturul genelor inferioare sau a sprancenelor. Imi plac in mod special cele plate cu varful rotunjit cu care se aplica fardul pe pleoapa pentru ca sunt foarte flexibile, se ia exact cantitatea de fard care este necesara, aplicarea este uniforma si egala ( desigur, aici depinde si de fardul folosit). DAR, daca ar fi sa aleg una singura, o preferata a inimii mele, va fi cea de blending , si-anume :

ble

Imi plac foarte mult aceste pensule pentru ca blendingul mi se pare o parte esentiala in pasii unui makeup. Insa,acesta nu ar fi reusit daca pensula nu ar fi de calitate. In acest caz, ma declar extrem de multumita de aceste pensule, care comparate totusi cu alte pensule gen Sigma, MAC, sunt mult mai ieftine, dar pentru cele care nu ne permitem (inca) sa investim in pensule high-end, sunt mai mult decat potrivite. Datorita parului foarte moale, perii lungi si flexibili, calitatii ridicate a parului de bursuc din care sunt facute, permite realizarea unui blending perfect, amestecarea precisa a culorilor, realizarea degradeurilor, disparitia oricarei “bariere” intre culori, sau linie inestetica si nedorita.

Eu am 3 astfel de pensule,toate sunt exact la fel, pentru ca , imi place ca atunci cand realizez un machiaj mai complex sa am pensule curate pentru fiecare nuanta de culoare in parte. Le ador.

Sper ca am fost destul de convingatoare cu privire la aceste pensule de blending, si totodata la pensula mea preferata.

Pesnulele sunt de la Cosmetic-Style, se pot gasi aici, la un pret mai multe decat accesibil la bucata sau in seturi.

Cam atat pentru astazi, see you soon,

Love,

Beautifull

Leave a comment