Day 4 # My favourite foundation

Continui si cu “30 days challenge” , astazi despre fondul meu de ten preferat. Spuneam intr-un post anterior ca visez cu ochii deschisi la fondul de ten de la Estee Lauder, Double Wear. Ei bine, mi l-am cumparat, my wish came true. Insa, intre timp au intrat in posesia mea si alte fonduri de ten , astfel incat mi-e greu sa nominalizez doar unul. Prefer sa descriu in cateva cuvinte toate cele care mi le plac. Ca o mica paranteza, la unele fonduri de ten sunt nevoita sa iau poza de pe net , pentru ca sticluta originala nu o mai am, din motive gen, am spart-o ( asta s-a intamplat cu cel de la Revlon – Photo Ready) sau am turnat fondul de ten intr-o alta sticluta pentru ca nu avea pompita ( asta am facut cu cel de la Revlon – Color Stay). De asemenea, mentionez ca tenul meu este unul normal, in acea perioada a lunii am cate 1-2 cosuri , si poate tinde spre mixt , avand zone putin mai grase in zona T-ului.

Asadar, colectia mea draga de fonduri de ten cuprinde:

1. Estee Lauder – Double Wear nuanta 2N2 Fresco 01

SDC13304

2. Dior  Diorskin Forever nuanta 020

SDC13305

3. Clinique – Even Better – nuanta Beige

clinique

4. Revlon – Photo ready -nuanta 005 Natural Beige

photo

5. Revlon – Color stay , normal/dry skin , nuanta 180 sand beige

color

6. Shiseido – Perfect Refining Foundation nuanta I 60

SDC13306

Grea decizie. Toate imi sunt dragi, si neavand ten cu probleme, toate sunt bune si frumoase in felul lor. Prin urmare, le folosesc alternat pe toate,in functie de ce makeup adopt.

Asadar, cele de la Revlon- PhotoReady si Color Stay– mi se pare ambele asememanatoare ca si proprietati, in sensul ca ambele au aceeasi consistenta, lichida spre dens, ambele au aceeasi durabilitate pe fata, acoperirea mi se pare la fel, medie, se intind destul de usor, dar daca nu e intins repede se usca si raman pete. Diferenta dintre ele este fatpul ca Color Stay-ul are un finish mat, io timp ce PhotoReady are un finish mai glowy, parca ar avea ceva particule in el. Personal, consider ca sunt potrivite amandoua unui machiaj de zi, nu incarca tenul, ii da un aer fresh de parca as fi iesit de la o zi de SPA 🙂

Cel de la Clinique – Even Better este un fond de ten usor, light, nu prea il folosesc pentru ca a fost primul fond de ten high-end cumparat de mine acum un an si am ales o culoare cu un ton mai dechis decat culoarea mea,asadar ma face cam alba. DAR, este un fond potrivit unor fete fara probleme, este lichid, se intinde usor, rezita 8h cu brio, are un finish mat si fresh, iar acoperirea este undeva intre mica si medie,astfel ca nu incarca tenul, este perfect pentru zi, insa nici nu acopera imperfectiunile, cosurile, petele sau zonele cu roseata.

La polul opus de afla cel de la Shiseido, care este o nuanta mai inchisa decat tenul meu, motiv pentru care din nou nu il pot purta prea des, insa ce imi place la el este ca este destul de vascos, are o acoperire peste medie, se intinde mai greu decat unul lichid dar in final fata arata perfect, finishul este de asemenea mat, rezista o zi intreaga ( de lucru) , cu toate astea nu prea il port ziua, este mai potrivit pentru seara.

Am lasat pentru final fondul de la Estee Lauder – Double Wear si Dior Forver pentru ca probabil sunt cele mai drage sufletului meu. Double wear-ul l-am cumparat eu din Sephora, este 210 lei, insa Dior-ul l-am primit de la o buna prietena de Craciun si mai ca nu imi zambeau si ochii de fericire cand l-am vazut. In primul rand as vrea sa mentionez aspectul lor. Ambele sunt din sticla, au niste finisaje aurii pe ele, scrisul este foarte frumos ilustrat pe sticla, calitatea lor este incontestabila, iar pompita de la Forver este un plus fata de Double Wear. Cat despre produsul din interiorul sticlei, nici el nu este lasat mai prejos. Durabilitatea lor pe fata este , as putea spune fara sa exagerez, cat te tin ochii deschisi intr-o zi. Adica, daca te-ai facut dis de dimineata cu oricare din ele, seara sau chiar noaptea cand ajungi acasa, va fi intact pe fata. Consistenta este la amadoua lichida , spre vascoasa, se intind relativ usor, dar daca nu il intinzi repede se usca si va arata urat.Acoperirea este medie la amandoua, as putea spune ca este mare daca nu ai probleme mari pe ten, gen cosuri, pete, semne, insa daca le ai, un anticearcan este necesar. Finishul este mat la amandoua, insa, ceea ce as putea adauga ca o diferenta la ele, este faptul ca Double Wear-ul da un glow deosebit fetei, foarte luminos, fata pare de portelan (motiv pt care prietenului meu nu i-l place) , iar Forever-ul are aspectul natural, purtabil si ziua. Le-as considera a fi potrivite pentru a fi purtate seara, sau la anumite ocazii, mai ales Double Wear-ul, dar si Forever-ul intr-o oarecare masura. Un alt plus la amandoua este ca au SPF, 10 are Double Wear-ul si unul mai mare, de 25 Dior-ul.

Da, cred ca , odata cu acest articol as putea afirma ca “my favourite foundation” , este, cu desavarsire Dior Forver si Estee Lauder Double Wear.

Am facut si un swatch cu ele amandoua, cel de sus este Dior-ul, iar cel de jos este Estee Lauder-ul. Se poate observa aici nuanta, gradul si modul de acoperite cu toate ca nu l-am intins de tot, mentionez insa ca acoperirea este buildable la amandoua, si se poate observa cum culoarea Double Wear-ului este mai deschisa, cu subtonuri rozalii, tinde spre portelan:

SDC13307

See you soon,

Beatrifull

Leave a comment