Smokey eyes make-up

Ador sa machiez. Ador frumosul. Respect enorm femeile care se ingrijesc si carora le pasa de cum arata, de cum se imbraca, cum isi fac parul si cum arata tenul lor. Un ten santos indica si un corp sanatos si invers. Nu spun ca ar trebui fiecare sa stam in fata oglinzii cate 2h dimineata pentru a ne face machiaje elaborate si fancy si toate cele, de cele mai multe ori un fond de ten (aplicat corect!!), un rimel/gene false si un gloss pe buze, insa inseamna un respect fata de propria-ti persoana a fii mereu ingrijita si totodata un mod de a le arata celor din jur ca iti pasa de tine si de multe ori un machiaj iti da siguranta de sine de care avem nevoie femeile.

Ultimul meu machiaj, un smokey superb, cu gri ca si culoarea de baza, facut pe prietena mea Andrea mi-a incantat privirea. M-a lasat sa fac totul asa cum vreau eu, asadar am dat frau liber imaginatiei.Mai nou imi place foarte mult dunga de eyeliner mai gros , mi se pare ca, contureaza perfect ochiul , da aspectul de cat eye si completeaza machiajul.Pe cat de chinuitor a fost sa fac dunga aia perfecta(si tot n-a iesit perfect), pe atat de placut a fost. Are ochii perfecti pentru a fi machiati, iar culoarea fardului i-a scos in evidenta si mai tare culoarea lor. De data asta mi-au iesit bine si pozele :D. Β De asemenea, m-am putut juca si cu parul ei , moale si fin as putea spune πŸ™‚ , pentru a creea niste bucle adorabile. Deocamdata nu voi scrie ce produse folosesc, nu consider ca am ajuns in punctul ala cu blogul incat sa fie nevoie sa scriu pas cu pas cum l-am facut si ce produse am folosit, dar mai incolo o voi face.

Enjoy!

 

 

 

Love, Beautifull

4 thoughts on “Smokey eyes make-up

  1. Those eyes are smokin’-hot, cu acel machiaj πŸ™‚ Daca mai adaugi aspectul de “cat-eye”…then damn it! It’s good πŸ˜€
    Tu cate ceasuri stai dimineata, in fata oglinzii, Beatrice? πŸ™‚

    • Din pacate,nu stau mult,ma las prada somnului si nu mai apuc sa fac asa ceva.Cand imi fac unul elaborat stau o ora,cand vreau doar un aer fresh si fata luminata,adik doar fond de ten,blush si eyeliner,atunci cam 20 min..dar nu ies nuciodata nearanjata macar putin! πŸ˜€
      Lamurit? πŸ™‚

Leave a comment