Archive | November 8, 2012

Ingrijirea parului

Parul pentru mine ocupa un loc foarte important in lookurile de zi cu zi,prin urmare ii acord o atentie deosebita. Mi se pare dezgustator,si din pacate sunt multe cele care fac asta,un par neingrijit,cu varfurile despicate,uscat,tern,fara luciu si cu radacinile nevopsite ( cazul celor care se vopsesc fie culori apropiate culorii naturale,unde tot se vede o oarecare diferenta la radacina,sau cazurile extreme blond-brunet).
Prin urmare,am invatat de-a lungul anilor sa imi ingrijesc parul cu cele mai bune produse pentru parul meu,subtire si uscat,precum si sa il coafez in diferite feluri. Pot sa spun ca ,pentru un coafor nu sunt o clienta buna deloc,pentru ca in afara de tuns ,tot imi fac acasa : vopsit,intins,spalat,tratamente si desigur diferite freze. Cel mai mult ador buclele,facute cu placa sau cu ondulatorul gros,ceea ce am invatat singura,cu YouTube-ul si placa in fata,exersand pana am reusit. Pentru asta insa am avut nevoie de un par sanatos si frumos,lucru ce il obtin cu produsele din gama Wella! Le recomand cu toata caldura. Desi cateodata aveam tendinta de a ma zgarci la ele,fiind destul de high-end,recurgand la sampoane gen Syoss(horror!!!) ,Garnier, Pantene,Elseve,toate m-au dezamagit rand pe rand si m-am intors la iubita mea Wella !
In prezent,folosesc samponul din gama Wella Proffesionals Enrich,pentru par fin.

Impreuna cu masca din aceeasi gama,enrich mask pentru par fin fac o echipa perfecta.

Pentru mine sunt holy grail,niciodata n-am avut parul mai usor de coafat,mai moale, mai lucios,mai sanatos sau mai hidratat decat atunci cand folosesc aceasta combinatie!

De asemenea, folosesc sprayul cu cheratina din gama Wella Profesional brilliance,care este un balsam spray pe care il folosesc pe parul semi ud,zvantat,care il hidrateaza in profunzime,il face moale si matosos si miroase si delicios 🙂 .Iar la final,dupa ce este us at cu uscatorul – din pacate – folosesc Mirror Polish Shine Serum,un ulei foarte concentrat care ii da luciu ,il aranjeaza,nu permite electrizarea si astampara si varfurile rebele.

In final mai vreau sa adaug sprayul de protectie , pentru placa, Thermal Image Heat Protector,care protejeaza parul impotriva caldurii de la placa si ii confera luciu si o mai usoara intindere pentru cele care au parul mai gros,dificil,cu volum sau rebel.

Si nu in ultimul rand,i proudly present noua si definitiva vopsea- pentru mine- Wella Color Touch,crema coloranta fara amoniac care este wow !!! Parul nu este deloc afectat de amoniacul din vopselele obisnuite,are o acoperire extraordinara si egala pe tot parul,un miros adorabil si un luciu pe care rar l-am vazut la vopselele din comert!


In concluzie,Wella este un produs mai scump,dar high end,isi merita fiecare leutz.

Si in finalul finalului,o mica demonstratie :

20121111-000137.jpg
Asa,si fara blitz :

20121111-000232.jpg