Archive | November 7, 2012

Despre manichiura..

Hello again
As vrea sa incep primul articol cu ceva putin mai diferit fata de ce se gaseste pe blogurile de beauty,sau cel putin zecile pe care le urmaresc eu,si anume manichiura cu gel. Stiu ca multe fete,ca sa nu zic mai toate cele despre care citesc eu,sustin manichiura cu lac,cu care nu pot sa spun ca nu sunt de acord,insa pe undeva ma “indigna”,voi spune si de ce.
In primul rand ceea ce ma nemultumeste ,este rezistenta si durabilitatea lacurilor de unghii. Am incercat de la lacuri gen “ruby rose”,la avon,oriflame,pana la dior,channel,si niciunul nu mi se par rezistente. Pentru mine sunt toate o apa si-un pamant. La primul contact cu apa,un colt sigur a sarit,minim! Apoi,unele sunt slab pigmentate,astfel ca necesita 2,chiar 3 straturi,ceea ce evident ingreuneaza uscarea,si cred ca am patit-o toate sa ne atingem de ceva cand ne este lumea mai draga,si adio manichiura perfecta,s-a dus cel putin o unghie. Apoi,rareori am vazut o mana facuta cu lac perfect..sigur cel putin o cuticula a fost atinsa de lac, o patesc si eu aproape mereu (adica in rarele ocazii cand ma fac cu lac) sau lacul nu este distribuit uniform pe unghie, pe toate la fel.
Ca urmare,cu riscul de a fi blamata sau atacata,sustin manichiura cu gel. Sigur nu vor exista problemele enumerate mai sus. Garantez! Si asta pentru ca,de 7 ani am gel pe unghii,dintre care in ultimii 4 chiar am facut asta ca meserie,am facut manichiura cu gel,si pot afirma ca unghiile mele sunt perfect normale,contrar zvonurilor ca gelul ar dauna unghiei. Zvon care in parte este adevarat daca produsele folosite nu sunt de calitate,ori munca manichiuristei nu este profesionista. Intr-adevar, unghia de sub gel este mult mai subtire si daca dai jos gelul,este un fel de dezastru pana unghia creste total din nou,insa atata timp cat gelul este inlocuit la timp,nu reprezinta niciun pericol,la fel cum si unghia dupa ce creste din nou la renuntarea gelului este ca noua.La fel dauneaza si vopseaua de par, dar tot ne vopsim,placa de par,dar tot ne intindem,decolorantul dar tot ne facem blonde,si lista poate continua.
Ca si o concluzie,spre deosebire de alte bloguri,aici nu voi putea face reviewuri la oje,nu pentru ca nu as avea,ci pentru ca eu prefer manichiura cu gel,despre care pot scrie la infinit. Just ask 🙂
Acestea fiind spuse,see you soon ladiez

20121107-223838.jpg

Hello world!

Primul meu articol.Primul meu blog…Ce senzatie ciudata,cu toate astea simt fluturii din stomac asemeni primei indragosteli 🙂

 Mi-am facut blogul acesta ca un fel de jurnal ,in format electronic. Cu toate ca l-as numi blog de beauty,sunt deja atat de multe si majoritatea fetelor sunt atat de bune in ceea ce fac,mai ales in arta makeupului,incat nu as indrazni sa ma asemui lor sau sa pretind ca eu sunt un model de urmat in materie de beauty,makeup sau style. Ceea ce imi doresc de fapt,este sa ramana scris undeva ce mi-a placut mie in prezent,iar peste ani si ani sa recitesc si sa imi amintesc ce preferinte aveam,cum mi s-au schimbat gusturile,ce a incetat sa imi placa,si de ce nu,peste cativa ani ,in cazul in care voi avea o fetita,sa citeasca si ea,sau chiar sa il continue.
 Ceea ce vreau sa scriu este strict parerea mea despre produse de makeup,de ingrijire a pielii,a parului. Am dezvoltat o pasiune in ultimul an pentru makeup,una ce am incercat sa o dezvolt tot mai mult,si stiu exact ca acum un an ,prin septembrie,a inceput adevarata mea pasiune pt makeup,mai mult decat cea a oricarei femei careia ii place sa se aranjeze cat de cat si sa fie ingrijita,chiar daca nu stie sa isi faca machiaje sofisticate sau freze intortocheate.
 Asadar,vreau sa scriu aici parerile mele personale despre machiaj,produse de ingrijire,manichiura si ingrijirea parului.
 So here i go .. 🙂